משטח טעינה אלחוטית Boost Up Belkin ללא כבלים לנוחות מירבית

משטח טעינה אלחוטית Boost Up Belkin ללא כבלים לנוחות מירבית

199 319

עסקה הסתיימה

עם משטח הטעינה האלחוטי Boost Up של Belkin תוכלו להטעין כל מכשיר נייד התומך בטעינה אלחוטית ללא כבלים כלל. רק להניח את המכשיר הנייד על המשטח הטעינה ולהמתין שנורית הלד תדלק. הטלפון שלכם יתחיל להיטען בהשראה עד שהבטריה תתמלא מבלי לחבר אף כבל

מק'ט: bc-4884 קטגוריות: מטענים וכבלים

תיאור מוצר

עם משטח הטעינה האלחוטי Boost Up של Belkin תוכלו להטעין כל מכשיר נייד התומך בטעינה אלחוטית ללא כבלים כלל. רק להניח את המכשיר הנייד על המשטח הטעינה ולהמתין שנורית הלד תדלק. הטלפון שלכם יתחיל להיטען בהשראה עד שהבטריה תתמלא מבלי לחבר אף כבל.

משטח הטעינה האלחוטי Boost Up של Belkin מתאים להטענת כל המכשירים התומכים בטעינה אלחוטית כגון Samsung S7,  Samsung S8, iPhone 8 ו- iPhone 8 pluse וכן מתאים למכשירים נוספים שתומכים בטעינה אלחוטית כגון טאבלטים שונים, ומכשירי iPhone בעלי כיסויים או שרוולים הטוענים אלחוטית.

למרות ההטענה האלחוטית, קצב הטעינה אינו נפגע. משטח ההטענה יכול להטעין את המכשיר שלכם מ-ס אחוז ל- 100 אחוזים באותה מהירות אותה יטעין מטען עם כבל בעוצמה של 5W.

משטח הטעינה קטן ודק כך שתוכלו להחליקו בקלות לכל כיס או תיק בצאתכם מהבית. עם זאת, העיצוב האלגנטי והדק עם הגימור השחור משתלב בצורה נעימה בכל פינה בבית או במשרד.

המשטח הרך אך המעט מחוספס מאפשר לטלפון להיטען בבטחה ולא להחליק.

מפרט טכני

  • מטען אלחוטי בעוצמה של (5w (1Amp
  • משטח טעינה שטוח
  • תאורת לד המציינת מצב הטענה
  • מתאים למכשירים: Galaxy Note5, Galaxy S7, Galaxy S7 edge, Galaxy S6, Galaxy S6 edge, iPhone 8, iPhone 8+, iPhone X ולכל מכשיר אחר שתומך בטעינה אלחוטית.
  • מה באריזה:
  • משטח טעינה אלחוטית, כבל מיקרו USB.

אחריות לשנה, אספקה עד 7 ימי עסקים, משלוח באמצעות PICK UP בתוספת 20 ש"ח

נגישות