קשפלואו מזמינה אתכם לערב התנסות של עולם ההשקעות במשחק העסקים Cashflow

קשפלואו מזמינה אתכם לערב התנסות של עולם ההשקעות במשחק העסקים Cashflow

90 100

עסקה הסתיימה

אתם מוזמנים למשחק קשפלואו, משחק חוויתי, חברתי-כלכלי, שימחיש לכם כיצד ניתן להגשים את המטרות הכלכליות האישיות שלכם. במהלכו תתנסו ותלמדו לזהות הזדמנויות עסקיות מעולם ההשקעות, 90 ₪ בלבד

מק'ט: bc-1356 קטגוריות: דפוס ופרסום עסקי

תיאור מוצר

האם יש פער בין החלום הכלכלי שלכם, למקום שבו אתם נמצאים?

 

האם חשבתם לעצמכם, מהו סוד ההצלחה של אנשי העסקים העשירים בעולם? 

 

אתם מוזמנים למשחק קשפלואו, משחק חוויתי, חברתי-כלכלי, שימחיש לכם כיצד ניתן להגשים את המטרות הכלכליות האישיות שלכם. במהלכו תתנסו ותלמדו לזהות הזדמנויות עסקיות מעולם ההשקעות.

 

משחק ה- Cashflow אשר פותח ע"י רוברט קיוסאקי, מחבר רב המכר "אבא עשיר, אבא עני", הינו אירוע חברתי, מהנה ואנרגטי, המדמה ביצוע השקעות ועסקאות מהחיים האמיתיים שמטרתן היא יצירת מקורות הכנסה פסיביים מעולמות הנדל"ן, שוק ההון והיזמות. המשחק מלווה בהנחיה מקצועית צמודה ולא נדרש ידע קודם על מנת להשתתף בו. זהו מבוא טוב לעולם ההשקעות ולהבנת ההכנסה הפאסיבית.

 

השתתפות במשחק Cashflow מייצרת בקרב המשתתפים פרספקטיבה חדשה על עולם הכסף- "פותח עיניים לחיים האמיתיים". המשתתפים מקבלים תובנות חשובות ומטלטלות על המציאות הכלכלית שלהם, ומבינים שיש דרך ומגוון כלים לצאת ממירוץ החיים הכלכלי שבו הם נתונים, לייצר לעצמם הכנסה פסיבית ולהגיע להצלחה כלכלית! אנשים שאינם מצויים בעולם הכספים וההשקעות, מבינים תוך 3 שעות משחק בלבד את סודות ההצלחה של אנשי העסקים העשירים בעולם.

 

איך משחקים?

 

קשפלואו הוא למעשה משחק לוח חברתי כלכלי, סימולציה פיננסית בהשתתפותם של עד 6 שחקנים בכל שולחן משחק, ובליווי מנחה מקצועי צמוד. במהלך המשחק המשתתפים עוברים התנסות חווייתית של עולם ההשקעות. כל שחקן מקבל דמות של עובד שכיר המקבל משכורת רגילה, וצובר לאט לאט הכנסה פנויה. ככל שהמשחק מתקדם צצות הזדמנויות שונות לביצוע השקעות כספיות, כגון מניות, נדל'ן ועסקים. המטרה הראשונית של כל משתתף הינה לצבור הכנסה פאסיבית העולה על רמת ההוצאות החודשית, ומטרת העל היא גם להגשים חלום כלכלי אשר נבחר בתחילת המשחק.

 

מה תקנה לך השתתפות במשחק?

 

• הכרת הכלים והמנועים להצלחה כלכלית: שוק ההון, נדל"ן ויזמות עסקית. 

• קבלת פרספקטיבה חדשה על עולם הכסף. 

• 3 שעות חוויותיות שיחשפו את סודות ההצלחה למינוף כלכלי.

• נקודת הזינוק אל עבר העתיד שלך.

• שיפור כישורי ניהול המשא ומתן.

 

לפרטים נוספים היכנסו לאתר קשפלואו ישראל.

 

אופן המימוש: לאחר רכישת הקופון מתאמים הגעה למכללת קשפלואו בתל אביב להשתתפות במשחק. 

 

נגישות