מתאם אלחוטי Microsoft המאפשר להזרים תכנים מהנייד ולהציגם על מסך גדול

מתאם אלחוטי Microsoft המאפשר להזרים תכנים מהנייד ולהציגם על מסך גדול

287 564

עסקה הסתיימה

מתאם אלחוטי מבית Microsoft המאפשר להזרים תכנים ישירות מהמחשב הנייד, הטאבלט או הסמארטפון ולהציגם על מסך גדול. אספקה מהירה ומשלוח חינם עם שליח עד בית הלקוח !

מק'ט: bc-69 קטגוריות: ציוד למחשבים

תיאור מוצר

יצרן - Microsoft
דגם - CG4-00006
 
לראות הכל על המסך הגדול
שתף את התוכן המוצג אצלך במחשב ה- Tablet, במחשב הנישא או בטלפון החכם1 על-גבי HDTV או צג באמצעות Microsoft Wireless Display Adapter. הזרם סרטים, צפה בתמונות אישיות או הצג מצגת על-גבי מסך גדול - כל זאת באופן אלחוטי.
 
עבור לניהול פגישות בצורה מודרנית
הקרן את הרעיונות שלך ושתף פעולה בזמן אמת על-ידי חיבור ה- Microsoft Wireless Display Adapter למקרן או לצג בחדר פגישות. תוכל אף לכתוב בכתב יד ב- PowerPoint כדי להדגיש נקודה מסוימת ולהפוך את המסך הגדול לסביבת עבודה מרוכזת.
 
טכנולוגיית Miracast®‎ עם אישור Wi-Fi CERTIFIEDTM‎
‏Wireless Display Adapter משתמש בטכנולוגיית Miracast®‎ עם אישור Wi-Fi CERTIFIEDTM‎, כך שאינך מוגבל להזרמה של תוכן או יישומים מסוימים; תוכל להציג כל דבר מהמכשיר שלך ב- HDTV או בצג. Wireless Display Adapter הוא גם מתאם בעל אישור Intel® Wireless Display (WiDi)‎ הפועל עם מכשיר‎י ‎2-in-1 ו- Tablet בעלי יכולת Intel WiDi.
 
התחבר בקלות
כל שעליך לעשות הוא לחבר את כבלי ה- USB וה- HDMI מה- Wireless Display Adapter ל- HDTV או לצג, להתחבר ולאחר מכן לשכפל או להרחיב את המסך שלך וליהנות. Wireless Display Adapter מספק חיבור מהימן עם טווח של עד 7 מטרים.
 
דרישות מערכת
כל התקני Android בגירסה 4.2.1 ואילך ומחשבי ה- Tablet/המחשבים הנישאים/הטלפונים של Windows 8.1 המותאמים ל .Miracast- השימוש אינו מחייב גישה לאינטרנט. 
ודא שהעדכונים האחרונים של Windows מותקנים
התקני Android בגרסאות 4.2.1 ואילך המותאמים לשימוש ב Miracast
 
שנה אחריות ע"י Microsoft ישראל, אספקה תוך 2 ימי עסקים במשלוח ללא תוספת תשלום!
 
 
נגישות